Antimigrenozní terapie

od 45 min.

750 Kč

Bolesti hlavy

Okamžitá i trvalá úleva

Bolesti hlavy a migréna

Migréna i jiné bolesti hlavy dokážou člověka zcela vyřadit z provozu.

Navíc mají tendenci chodit opakovaně a často v ty nejméně vhodné chvíle.

Důvodem bolesti hlavy může být zablokovaná páteř, unavené oči a neoptimální korekce zraku, potíže se zadržováním lymfy nebo obtíže krevního řečiště, stejně tak i například příliš silné podněty a jednoduché přestimulování může vyvolat bolesti hlavy, nedostatek ale i přespříliš spánku, hormonální nerovnováha... 

Proto jsem toto originální ošetření složili z tolika přístupů. Abychom pro Vás mohli zvolit ten optimánlní.

Co po ošetření cítíte?

Hned po ošetření cítí člověk příjemnou úlevu. Opakováním terapie lze oddálit příchod dalšího záchvatu bolesti. Některé typy bolesti hlavy bohužel nelze zcela odstranit. Záleží na typu původu bolesti. Ale i oddálení záchvatů a zmírnění jejich projevů je pro nás důležité a přínosné.

Jemná masáž na vyhřátém lůžku a v šeru je doladěna tóny antistresových a antimigrenozních vůní a tichou nevtíravou relaxační hudbou.

Zanechte u nás své trápení a odcházejte lehčí s pocitem dobře investované hodiny Vašeho času.

Prevence bolesti hlavy

Antimigrenózní terapie slouží především k odstranění a prevenci bolesti hlavy.

Každodenní stres, který na nás působí, se nejvíce promítá do oblasti šíje, kde dochází k ztuhnutí svalstva a utlačování krevního řečiště, které zapříčiňuje nám známé bolesti hlavy.

Při antimigrenózní terapii dochází k naprostému uvolnění šíjového a mimického svalstva. K masáži se připojí i působení na akupunkturní body a reflexní body obličeje i vlasové pokožky hlavy a využívá se i specifického účinku silice terických olejů.

Antimigrenózní terapie pomáhá svým uvolňujícím a protistresovým působením účinně odstraňovat bolesti hlavy.

Ceník Antimigrenozní terapie
Antimigrenozní masáž 45 min 750 Kč Rezervace
60 min 1000 Kč Rezervace

Naše tipy

Jak využít i každodenní běžné chvilky k péči o sebe a své tělo?

Nám se v praxi osvědčily tyto tipy.

Zdravé sezení v práci

Práce

Lidské tělo má rádo pohyb. Bylo pro něj stvořené.

Pomocí polštářku nebo malého míče (overballu) a jednoduchých tipů můžete vrátit pohyb i do sedavého zaměstnání.

Celý článek

Domácí lymfodrenáž

Práce s uzlinami

Každý den udělat něco pro své zdraví.

Celý článek

Fascie aneb opomíjený důvod Vaší bolesti

Vše co jste nevěděli o fasciích a báli jste se zeptat

 

Už jste toho o vaší bolesti nastudovali spoustu? Víte, jak uvolnit svaly, zregenerovat, jak se protáhnout? Vyzkoušeli jste snad už všechno, byli jste u fyzioterapeuta, na masáži, aromaterapii, akupunktuře, rázové vlně i v sauně? Přesto vás trápí opakující se bolesti? Tělo ukrývá nejedno tajemství a věda je postupně objevuje. Jedno z nejnovějších jsou právě fascie.

Celý článek

Jak začít běhat

jak využít karanténu jako cestu ke špičkové kondici a zdraví

Píšu tento článek v prvních dnech coronavirové karantény, jelikož si myslím, že se nám bude v následujících týdnech hodit. Nemusím připomínat, jak blahodárné účinky na naše tělo, imunitu i mysl, pohyb na čerstvém vzduchu, má. Myslím, že tato vládní opatření přináší nejednu pozitivní věc - rodiny drží pospolu, lidé si pořádně uklidí jak v hlavě, tak doma, začnou si vařit teplá kvalitní jídla a mnoho z vás (znovu)najde cestu k pohybu. A proto se hlásím s pár typy pro začátečníky (i ty věčné), kteří se chtějí pustit do běhu a ideálně hned od začátku běžet nejlepší technikou, s nejlepší obuví a s nejlepším tréninkovým plánem.

Celý článek

Hledáme kolegy!

Přijmeme fyzioterapeuty do naší soukromé praxe.

Hledáte práci v opravdu skvělém týmu s flexibilní pracovní dobou? Nejen to, ale mnoho dalšího nabízí práce v Namao. Těšíme se na setkání s Vámi! Pro více o informací o tom, co Vás čeká, co nabízíme a požadujeme, čtěte dál...

Celý článek

Zvyšování flexibility našeho těla

aneb jak využít nouzový stav pro to, abychom na jeho konci oslnili a udělali provaz :)

Vzhledem k tomu, že nemůžeme trénovat tak, jak jsme zvyklí, hledáme všichni jiné cesty a způsoby, jak se udržet ve formě. Po skončení nouzové situace bychom tak ideálně mohli opět naskočit na náš běžný režim, a to „bez ztráty kytičky“.

Celý článek

Pomůcky, které (ne)pomohou

Jaké pomůcky se vyplatí a jaké naopak?

V dubnovém čísle časopisu RUN, nám vyšel článek o pomůckách, které jsou běžně využívané při běhu. Podíváme se tedy na to, zda jsou vždy skutečně tak výhodné. 

Celý článek

Pomocí dechu si můžeme v těle vyrobit klid

Jak pracovat se stresem a strachem

Nádech je to první, co uděláme po narození. S důvěrou se nadechneme vzduchu i každé ráno po probuzení. S nádechem do nás vchází život.

Vše se ale mění, když začne pracovat strach v nás. Jaké to je, když nádech není bezpečný? Když vzduch, který dýcháme, přináší ohrožení? Když musíme přemýšlet, kdy a kde se smíme nadechnout? Když se musíme chránit před vzduchem, který máme přijmout do našich plic?

Celý článek