Myofasciální strukturální integrace

od 45 min

od 750,- Kč

celkové napětí a bolesti

uvolnění hluboko uložených struktur

V terapii je důležité se věnovat nejen svalům, které se podílí na fyzickém pohybu, ale také jejich obalům - fasciím. Fascie je pojivová tkáň, která obklopuje, podporuje a proniká mezi všemi svaly, kostmi, nervy i orgány. Fascie vytváří takovou vazivovou síť, která dává našemu tělu tvar a strukturu. Narušení této strukturální sítě může být způsobeno různými malými i většími zraněními již od dětství, špatným držením těla, pohybovými stereotypy, operací a podobně. Velkou roli hrají také psychické emoce, které do těla přivádí fyzické napětí. To vše se podílí na vzniku nerovnováhy struktur těla. 

Myofasciální strukturální integrace

Metodu strukturální integrace rozvinula před více než 50 lety doktorka Ida Rolfová a zaměřuje se na především manuální uvolnění a protažení fascií, což podporuje obnovu správného držení těla, flexibilitu a přirozenou integritu všech tělesných struktur. Také pomáhá uvolnit napětí těla, podpořit psychickou odolnost a celkově tak zlepšit kvalitu života.

Myofasciální integrace je jemná, pomalá technika, která však pracuje hloubkově a cíleně. Je založena na velmi individuálním přístupu, kdy se postupně v průběhu terapií prochází všechny části těla, ke kterým se pak vrací na základě osobních potřeb a preferencí.

Pro koho je myofasciální integrace?

Tato metoda má široké spektrum indikací. Především je vhodná pro lidi s různými akutními či dlouhodobými chronickými problémy a bolestmi (zad, hlavy, končetin, kloubů, břicha, malé pánve..), pro lidi v dlouhodobém stresu. Myofasciální integraci je však možné využít i jako prevenci či jako prostředek pro zvýšení uvědomění o vlastním těle.

Ceník Myofasciální strukturální integrace
Myofasciální integrace 45 min 750 Kč Rezervace
60 min 1000 Kč Rezervace
Myofasciální integrace 90 min 1500 Kč Rezervace

Naše tipy

Jak využít i každodenní běžné chvilky k péči o sebe a své tělo?

Nám se v praxi osvědčily tyto tipy.

Zdravé sezení v práci

Práce

Lidské tělo má rádo pohyb. Bylo pro něj stvořené.

Pomocí polštářku nebo malého míče (overballu) a jednoduchých tipů můžete vrátit pohyb i do sedavého zaměstnání.

Celý článek

Domácí lymfodrenáž

Práce s uzlinami

Každý den udělat něco pro své zdraví.

Celý článek

Fascie aneb opomíjený důvod Vaší bolesti

Vše co jste nevěděli o fasciích a báli jste se zeptat

 

Už jste toho o vaší bolesti nastudovali spoustu? Víte, jak uvolnit svaly, zregenerovat, jak se protáhnout? Vyzkoušeli jste snad už všechno, byli jste u fyzioterapeuta, na masáži, aromaterapii, akupunktuře, rázové vlně i v sauně? Přesto vás trápí opakující se bolesti? Tělo ukrývá nejedno tajemství a věda je postupně objevuje. Jedno z nejnovějších jsou právě fascie.

Celý článek

Jak začít běhat

jak využít karanténu jako cestu ke špičkové kondici a zdraví

Píšu tento článek v prvních dnech coronavirové karantény, jelikož si myslím, že se nám bude v následujících týdnech hodit. Nemusím připomínat, jak blahodárné účinky na naše tělo, imunitu i mysl, pohyb na čerstvém vzduchu, má. Myslím, že tato vládní opatření přináší nejednu pozitivní věc - rodiny drží pospolu, lidé si pořádně uklidí jak v hlavě, tak doma, začnou si vařit teplá kvalitní jídla a mnoho z vás (znovu)najde cestu k pohybu. A proto se hlásím s pár typy pro začátečníky (i ty věčné), kteří se chtějí pustit do běhu a ideálně hned od začátku běžet nejlepší technikou, s nejlepší obuví a s nejlepším tréninkovým plánem.

Celý článek

Hledáme kolegy!

Přijmeme fyzioterapeuty do naší soukromé praxe.

Hledáte práci v opravdu skvělém týmu s flexibilní pracovní dobou? Nejen to, ale mnoho dalšího nabízí práce v Namao. Těšíme se na setkání s Vámi! Pro více o informací o tom, co Vás čeká, co nabízíme a požadujeme, čtěte dál...

Celý článek

Zvyšování flexibility našeho těla

aneb jak využít nouzový stav pro to, abychom na jeho konci oslnili a udělali provaz :)

Vzhledem k tomu, že nemůžeme trénovat tak, jak jsme zvyklí, hledáme všichni jiné cesty a způsoby, jak se udržet ve formě. Po skončení nouzové situace bychom tak ideálně mohli opět naskočit na náš běžný režim, a to „bez ztráty kytičky“.

Celý článek

Pomůcky, které (ne)pomohou

Jaké pomůcky se vyplatí a jaké naopak?

V dubnovém čísle časopisu RUN, nám vyšel článek o pomůckách, které jsou běžně využívané při běhu. Podíváme se tedy na to, zda jsou vždy skutečně tak výhodné. 

Celý článek

Pomocí dechu si můžeme v těle vyrobit klid

Jak pracovat se stresem a strachem

Nádech je to první, co uděláme po narození. S důvěrou se nadechneme vzduchu i každé ráno po probuzení. S nádechem do nás vchází život.

Vše se ale mění, když začne pracovat strach v nás. Jaké to je, když nádech není bezpečný? Když vzduch, který dýcháme, přináší ohrožení? Když musíme přemýšlet, kdy a kde se smíme nadechnout? Když se musíme chránit před vzduchem, který máme přijmout do našich plic?

Celý článek